Kehittämis- ja projektisalkun hallintapalvelu
- Tehtävät ja palvelut
- Digi- ja tietopalvelut
- Kokonaisarkkitehtuurin hallinta
- Kehittämis- ja projektisalkun hallintapalvelu
- Digitaalinen palveluväylä SDG
- Tietoalusta Mylly
- Työmarkkinatori
- Yleinen avustusjärjestelmä (YA)
- Hallinto- ja kehittämispalvelut
- Hae maksatusta
- Työvoima ja kotoutuminen
- TE-palvelut
- Monialaisten palvelujen tuki
- Kansainvälinen rekrytointi
- Kotoutumisen edistäminen
- TE- ja KOTO-palveluiden tiedolla johtaminen
- Asiakirjajulkisuus ja tietopyynnöt
- Oikaisuvaatimus ja muutoksenhaku
- Tutkimuslupahakemus
Kehittämis- ja projektisalkun hallintapalvelu
Kehittämisen tulee pohjautua voimassa olevaan strategiaan.
Vastaamme
- kehittämis- ja projektisalkun hallinnasta, jolla varmistamme sen, että digitalisaation ja IT-kehittämiseen liittyvät kohteet priorisoidaan ja arvotetaan ja toteutetaan kustannustehokkailla toteutusmalleilla. Päätavoitteena on optimoida projektisalkussa olevien projektien kokonaishyödyt toiminnalle.
- raportoinnista ja laadunvarmistuksesta asiakkaillemme.
Teemme hallintaa yhdessä ohjaavien tahojen sekä ELY-keskusten ja TE-toimistojen kanssa. Asiakkainamme on myös lukuisa määrä muita, pääsääntöisesti valtionhallinnon toimijoita.
Kehittämistoimenpiteiden vuosivolyymi on noin 25 miljoonaa euroa.
Kehittämissalkussa on kehittämispyrkimyksiä arvioitavana mahdollista projektointia varten keskimäärin noin 30 – 40 ehdotusta kuukaudessa. Yhteisessä projektisalkussa on aktiivisia toimeksiantoja (ostopalvelusopimuksia) toteutuksessa keskimäärin noin 170 kpl, Näistä toimeksiannoista rakentuu erilaajuiset kehittämiskokonaisuudet ja projektit, joita projektisalkussa on toteutuksessa 30–40 eri asiakassuuntiin.