Usein kysyttyä Yrittäjän talousapu -neuvontapalvelusta

Tarjoamme apua ja neuvontaa talous- ja maksuvaikeuksissa oleville yrittäjille. Meille saa soittaa myös yrittäjää auttava läheinen tai muu henkilö. Huomaathan kuitenkin, että tarvitsemme yrityksen tiedot auttaaksemme parhaiten.

Yhteydenottoihin vastaavat koulutetut ja kokeneet, talous- ja maksuvaikeuksiin perehtyneet yritysasiantuntijat. Heidän kanssaan käydyt keskustelut ovat ehdottoman luottamuksellisia.

Suosittelemme ottamaan esille yritykseen liittyvät dokumentit ja taloustiedot, kuten viimeisimmät tilinpäätökset, tiliotteet, velkasaldot, laskut ym. Näin voimme tehdä tilannekartoituksen ja auttaa sinua parhaiten. Voit valmistautua myös kirjoittamalla itsellesi ylös kysymyksiä, joita haluat esittää neuvojalle.

Kyllä, maksat vain puhelun hinnan. Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen myös jonotusajalta (pvm/mpm).

Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 0295-alkuiset puhelut siihen. Operaattorin veloitus alkaa siitä, kun yhteys aukeaa.

Voit ottaa meihin yhteyttä ja neuvomme eteenpäin. Ehdotamme, että otat yhteyttä myös vuokranantajaan ja neuvottelet maksujärjestelyistä.

Ota yhteyttä Yrittäjän talousapuun niin pian kuin mahdollista, käydään tilanteesi läpi ja tehdään tilannekartoitus.

YEL on yrittäjän pakollinen, lakisääteinen vakuutus muun muassa sairastumisen, vanhempainvapaan tai eläköitymisen varalle. Ota yhteyttä Yrittäjän talousapuun, käydään tilanteesi läpi ja eri ratkaisuvaihtoehdot läpi.

Vaihtoehtoja on useita riippuen yrityksestä ja sen tilanteesta. Ota yhteyttä Yrittäjän talousapuun ja tehdään tilannekartoitus.

Velkajärjestelyistä vastaavat Oikeusaputoimistojen talous- ja velkaneuvonta. Ota meihin yhteyttä ja kerromme, onko yritykselläsi edellytyksiä velkajärjestelyyn ja neuvomme eteenpäin.

Puheluihin tai muihin yhteydenottoihin ei vastata virka-ajan (ma–pe klo 9–15) ulkopuolella. Voit jättää yhteydenottopyynnön sivuillamme milloin tahansa ja neuvojamme ottavat sinuun yhteyttä.

Kyllä, autamme ruotsiksi torstaisin klo 9–15 numerossa 0295 024 881 (pvm/mpm) ja englanniksi arkisin klo 9–15 numerossa 0295 024 880 (pvm/mpm).