Saavutettavuusseloste
- Etusivu
- Tehtävät ja palvelut
- Digi- ja tietopalvelut
- Kokonaisarkkitehtuurin hallinta
- Kehittämis- ja projektisalkun hallintapalvelu
- Digitaalinen palveluväylä SDG
- Tietoalusta Mylly
- Työmarkkinatori
- Yleinen avustusjärjestelmä (YA)
- Hallinto- ja kehittämispalvelut
- Hae maksatusta
- Työvoima ja kotoutuminen
- TE-palvelut
- Monialaisten palvelujen tuki
- Kansainvälinen rekrytointi
- Kotoutumisen edistäminen
- TE- ja KOTO-palveluiden tiedolla johtaminen
- Asiakirjajulkisuus ja tietopyynnöt
- Oikaisuvaatimus ja muutoksenhaku
- Tutkimuslupahakemus
- Tietoa meistä
- KEHA-keskus työnantajana
Saavutettavuusseloste
Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua https://www.keha-keskus.fi/ ja on päivitetty 31.8.2023.
Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden kolmannen osapuolen avustuksella.
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme?
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, kerro niistä meille sähköpostitse osoitteella viestintapalvelut.keha@ely-keskus.fi. Teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi ja vastaamme 14 päivän sisällä.
Valvontaviranomainen
Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Käyttäjän oikeudet (saavutettavuusvaatimukset.fi)
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto, saavutettavuuden valvonnan yksikkö, saavutettavuus@avi.fi, puhelinnumero 0295 016 000 (vaihde)